Bij Florismoo bieden we diverse handige betaalmethoden aan. Als je een bestelling plaatst via onze website, kun je gebruikmaken van een van de volgende eenvoudige betaalopties:
Heb je een kortingsbon? Vul deze dan in op de betaalpagina bij 'Kortingsbon invullen', en het bedrag wordt direct verrekend met het totaal van je bestelling.
Als het product niet aan je verwachtingen voldoet, biedt Florismoo flexibele retourmogelijkheden. Producten die zijn gekocht via florismoo.nl kunnen (tenzij anders vermeld) worden geretourneerd voor een volledige terugbetaling van de aankoopprijs. Houd er rekening mee dat geretourneerde artikelen ongebruikt, in de originele verpakking en in verkoopbare staat moeten zijn (afhankelijk van de beoordeling van Florismoo).
Indien je binnen de wettelijke afkoelingsperiode (14 dagen na aankoop) besluit om een product te retourneren, zullen wij na ontvangst van het geretourneerde product de kosten ervan aan je terugbetalen. Planten kunnen niet geretourneerd worden.
In Nederland nemen wij de kosten voor het retourneren van het product voor onze rekening. Voor andere EU-landen worden verzendkosten in rekening gebracht. Houd er rekening mee dat de oorspronkelijke verzendkosten van je bestelling niet worden vergoed.
Het retourneren van een product is eenvoudig. Registreer je retourzending per e-mail via info@florismoo.nl. Zodra we je aanvraag hebben ontvangen, nemen we doorgaans binnen 2 werkdagen contact met je op of sturen we direct een e-mail met een verzendlabel voor het retourneren.