Retourbeleid

Als het product niet aan je verwachtingen voldoet, biedt Florismoo flexibele retourmogelijkheden. Producten die zijn gekocht via florismoo.nl kunnen (tenzij anders vermeld op de productpagina) worden geretourneerd voor een volledige terugbetaling van de aankoopprijs. Houd er rekening mee dat geretourneerde artikelen ongebruikt, in de originele verpakking en in verkoopbare staat moeten zijn (afhankelijk van de beoordeling van Florismoo).

Indien je binnen de wettelijke afkoelingsperiode (14 dagen na aankoop) besluit om een product te retourneren, zullen wij na ontvangst van het geretourneerde product de kosten ervan aan je terugbetalen. Planten, uitverkoop artikelen en artikelen met een vermelding kunnen NIET geretourneerd worden.

Voor Nederland en andere EU-landen worden de verzendkosten voor het retourneren NIET vergoed, de verzendkosten voor het retourneren zijn voor de klant. Houd er ook rekening mee dat de oorspronkelijke verzendkosten van je bestelling ook niet worden vergoed.

Het retourneren van een product is eenvoudig. Registreer je retourzending per e-mail via info@florismoo.nl. Zodra we je aanvraag hebben ontvangen, nemen we doorgaans binnen 2 werkdagen contact met je op of sturen we direct een e-mail met een verzendlabel voor het retourneren.